piątek, 9 maja 2014

BarryM Gelly Hi Shine

Witajcie 

Dziś będzie o lakierach. Chcę Wam przedstawić moje typy kolorystyczne lakierów do paznokci na sezon letni. Tytuł mówi chyba sam za siebie. Jak widać nie znajdziecie w tym poście innych marek lakierów a wszystko dlatego, że totalnie przepadła jeśli chodzi o kolekcje Gelly Hi Shine z Barry M .





Jak widzicie na zdjęciach moja kolekcja nie jest ekstremalnie duża, ale dla mnie wystarczająca. 
A teraz po kolei opiszę Wam kolory. 


Piękny pastelowy baby blue kolor HUCKLEBURRY 
To będzie mój ulubieniec zwłaszcza w lecie. Jak już będę trochę opalona. Przepięknie będzie wyglądał zarówno na dłoniach jak i stopach. 


Niebieski lekko rozbielony błękit kolor BLUEBERRY . Nie byłam do niego przekonana. Jest ładny to fakt, ale ja nie przepadam za tak oczywistym niebieskim kolorem. Na paznokciach wygląda pięknie. Kolor na tyle uniwersalny,że można go nosić cały sezon wiosenno/letni. Niezależnie od stopnia opalenizny. 


Moja kochana mięta. Z tej serii mam dwa kolory SUGAR APPLE
Jest piękny idealny na lato, pastelowy, kremowy - idealny. 


Powyżej kolor bardzo znany już w świecie blogerek,vlogerek. Piękna intensywna mięta o nazwie GREEN BERRY 
Kolor bardzo mocny intensywny, ale jest cudowny. 


Kolejny lakier to piękny pastelowy róż o wdzięcznej nazwie ROSE HIP. Typowy pastelowy różowy kolor. Będzie pięknie wyglądał do opalonej skóry 



Ostatni bohater dzisiejszego posta to piękna lawenda o nazwie PRICKLY PEAR. 
Bardzo lubię ten kolor, choć najmniej do mnie pasuje. Jednak stwierdziłam, że warto go mieć w swojej kolekcji. 


Dobrze teraz wypadałoby powiedzieć Wam kilka słów dlaczego o nich poświęciłam osobny post. 
Ta konkretna seria bardzo przypadła mi do gustu. Lakiery mają bardzo fajną konsystencję, nakładają się super. Dla mnie jest jeszcze istotne to, że faktycznie ich wykończenie to super połysk. Trwałość tych lakierów na moich paznokciach około 4-5 dni. Cena jest dość przystępna, jeśli jesteście zainteresowane kupnem to polecam to miejsce mintishop
Ja jestem zdecydowanie na tak. Gama kolorystyczna przepiękna, trwałość ok i cena też czego chcieć więcej ? 

Pozdrawiam 






4 komentarze:

  1. Miałam Green Berry, ale kiedy moje pudło z lakierami postanowiło nauczyć się latać i wypadło z półki, właśnie on (i jeden Wibiak) roztrzaskały się o siebie w drobny mak. Był cudowny, konsystencja, pędzelek, kolor, aplikacja - wszystko idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się kolor jest genialny <3 Kochana zakup 2 buteleczkę WARTO !

      Usuń
  2. Lakiery zaczynają być wypierane przez hybrydę. Ale ja i tak nadal ich używam:) Z tej serii miałam kolor niebieski. Naprawdę godne polecenia.
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, ale ja na dzień dzisiejszy wybieram lakiery zwłaszcza te są extra
      pozdrawiam

      Usuń