sobota, 17 maja 2014

Moja "wishlista"

Witajcie ! 

Jak każdy mam swoje większe i mniejsze marzenia.  Chciałabym Wam zaprezentować moją "aktualną" listę życzeń. 




Aktualnie moje marzenia ;)

1. Converse białe z cienką podeszwą. Już mam takie w kolorze morelowym. Sprawdzają się świetnie, postanowiłam zainwestować teraz w nową parę. Postawiłam na klasykę czyli biel. Ja wiem, że może i ona średnio praktyczna jednak totalnie uniwersalna. Ostatnio jakoś lubię takie rzeczy, które można założyć do wszystkiego. Trampki znajdziecie tu klik

2. Torebka obag w kolorze różu bądź lawendy. Przyznam się, że już zamówiłam raz swoją obag w kolorze szarym z czarnymi uszami. Jednak jakoś nie przypadła mi do gustu i ją oddałam. Teraz od nowa zakochałam się w tych torbach i zastanawiam się nad zakupem. Kupowałam ją w okresie zimowym, moim zdaniem zdecydowanie one są lepsze na lato. Dlatego, jeśli się zdecyduje to powinnyśmy się polubić ;) Torebki kupicie tu klik

3. Rower embassy cruiser kolor miętowy. To marzenie zostanie spełnione już niebawem. Planuje zakup owego rowerka już w lipcu. Trzymajcie kciuki, żeby poszło wszystko po mojej myśli :) 
Rower do kupienia tu klik

4. Ostatnio lubuje się w biżuterii ażurowej. Jak byłam zmieniać sznureczki w swoich starych lilou w salonie zobaczyłam nową kolekcję i się zakochałam. Lilou ma ceny dość wysokie, więc na pewno nie kupię tych dwóch rzeczy w jednym czasie. Jednak zbliżają się imieniny później urodziny... kto wie kto wie :) Biżu kupicie tu klik

Jakoś pastelowa ta moja lista, może to pora roku tak wpływa na mój wybór kolorystyki. 
Dajcie znać czy podobają Wam się moje zachciewajki. 

Pozdrawiam 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz